خبرهای داغ:

پیام تسلیت مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی در پی درگذشت جهادگر بسیجی داوود زمانی 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی در پیامی درگذشت جهادگر بسیجی "داوود زمانی" را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۶۱۶۵۶۸
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ مهدی هنری مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی در پیامی درگذشت جهادگر بسیجی "داوود زمانی" را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

خبر اندوه بار عروج جهادگر خستگی ناپذیر و مخلص و از اعضای گروه جهادی میقات الرضا(ع) شهرستان طبس که پس از تحمل دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت موجب تأثر و تألم اینجانب و جهادگران خراسان جنوبی شد.

 این جهادگر مخلص و خادم اهل بیت(ع) همواره در تلاش برای خدمت به مردم خصوصا نیازمندان عزیز بود و رحلت ایشان ضایعه‌ای بزرگ برای گروه های جهادی استان خواهد بود.

خدمات ارزنده او در عرصه خطیر خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه محرومین و مستضعفان، صاحبان واقعی انقلاب اسلامی، ضمن راهگشایی برای شیفتگان خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم به‌ویژه نسل جوان، ذخیره‌ای ارزشمند و در خور ثواب و پاداش الهی در آخرت خواهد بود.

اینجانب ضمن تقدیر از خدمت‌ صادقانه این جهادگر عزیز، درگذشت ایشان را به خانواده معزز این مرحوم و سایر بازماندگان و جامعه جهادگر استان صمیمانه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده ضیافت حسینی(ع) و همنشینی با مجاهدان راه حق، رحمت و غفران واسعه و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

مهدی هنری

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار